Протягом березня 2017 року в Знам'янській зш І-ІІІ ступенів №6 проводився місячник сприяння гармонізації особистості та успішної соціалізації в шкільному середовищі.
Учасники цієї акції були учні 5-9 класів, оскільки в них розпочинається новий етап формування – підлітковий вік.
Мета: - сприяти зниженню конфліктних ситуацій
- залучити пасивних дітей до активної взаємодії
- дати можливість кожному відчути власну потрібність собі й оточуючим
- попередити депресивні та суїцидальні тенденції в період емоційно нестабільного підліткового віку
Завдання:
- навчити учнів знімати напруження, роздратування за допомогою виконання психогімнастичних вправ
- розвинути навички емпатії до себе та оточуючих, працюючи в парах та мікрогрупах
- навчитися займати й розуміти позицію партнера по взаємодії або ж спілкуванню, а не тільки відчувати власну правду
Форми роботи:
- невербальна психогімнастика
- робота в піщаниці
- робота з картами «Креатив -1,2,3»
Діти із великим задоволенням приймали участь в різних експериментах, найбільше їм подобається психогімностика та пішаниця, оскільки можна розслабитись та бути собою.
Психолог Рац О. В.
|