П`ятниця, 29/03/2024, 07:43Вітаю Вас Гість | RSS
Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 143
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

14:39
Безпечний інтернет

ДІТИ В ІНТЕРНЕТІ: ЯК НАВЧИТИ БЕЗПЕЦІ

У ВІРТУАЛЬНОМУСВІТІ

     У 2009 році «Київстар» ініціював Всеукраїнське соціологічне дослідження «Знання і ставлення українців до питання безпеки дітей в інтернеті», яке провів Інститут соціології НАН України.

ТРИВОЖНА СТАТИСТИКА:

понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі.

17%без коливань діляться інформацією про себе і свою родину – адресу, професію, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі… Нащо незнайомцям така інформація, діти, як правило, не замислюються.

22%дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих.

28%дітей, побачивши в інтернеті рекламу алкоголя або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11%− спробували купувати наркотики.

       Близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги.

      Дослідження «Київстар» також виявило: 87% батьків вважають, що саме

вони повинні навчати дітей правилам безпеки користування інтернетом.

     Однак лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина.

   Причини різні – хтось не знає, які ресурси можуть бути небезпечними, а хтось не вміє користуватися журналом відвідування сайтів. Третина батьків (32%) –хвилюються, що у дитини погіршується зір від роботи з комп’ютером, тому зазвичай обмежують дитині час користування Мережею. Тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як «дорослий» контент, азартні ігри, онлайн насилля, кіберзлочинність.

           Станом на 2021 рік ця статистика збільшилась в десятки разів, ще й враховуючи умови під час карантину:  заборону відвідувати гуртки, парки, спортивні секції і просто грати на вулиці з товаришами, бо звабливий контент Інтернету швидкими темпами затягує в свої сіті шаленими челеджами і стрімами.

 

Що отримують діти від віртуального світу?

    У віртуальному середовищі діти та підлітки прагнуть розслабитися і абстрагуватися від психологічних проблем реального світу, дати вихід емоціям, цікаво провести час.

   Віртуальний ігровий простір дозволяє дітям реалізовувати низку базових потреб:

  • у яскраво графічній  грі, розвагах;
  •  досягненні поставленої мети;
  • саморозвитку,підвищення самооцінки;
  • розвитку позитивних якостей;
  • сміливості, у вмінні долати перешкоди, поразки і невдачі;
  • потреби у повазі та самоповазі;
  •  потреби в автономії;
  •  у протесті проти існуючих правил, тут можна все і «нічого не буде»;
  • у знятті соціальних табу;
  •  потреби у домінуванні;
  •  потреби в агресії;
  • потреба в екстремальних відчуттях, перебуваючи на межі життя і смерті.

 

 

ПСИХОЛОГІЧНІ І ФІЗИЧНІ СИМПТОМИ

ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ

 

ПСИХОЛОГІЧНІ СИМПТОМИ:

  • гарне самопочуття або ейфорія під час роботи за комп’ютером;
  • неможливість зупинитися;
  • постійне збільшення кількості часу перебування в інтернеті;
  • зневага родиною і друзями;
  • відчуття спустошіння,тревоги,роздратованості в періоди перебування

поза інтернетом;

  • брехня просвою діяльністьсвоїм близьким;
  • проблеми з навчанням.

ФІЗИЧНІ СИМПТОМИ:

  • біль в області зап’ястя через тривалу перенапругу м’язів;
  • сухість вочах;
  • головний біль;
  • біль у спині;
  • нерегулярне харчування;
  • зневага особистою гігієною;
  • порушення сну.

 

НЕБЕЗПЕЧНІ СИГНАЛИ,

ПЕРЕДВІСНИКИ

ІНТЕРНЕТ ЗАЛЕЖНОСТІ

  • нав’язливе прагнення постійно перевіряти електронну пошту;
  • очікування чергового сеансу онлайн;
  • збільшення часу, проведеного онлайн;
  • зростання витрат на інтернет-послуги.

 

ОЗНАКАМИ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ Є:

  • повне поглинання інтернетом;
  • потреба у збільшенні часу онлайн-сеансів;
  • наявність неодноразових, малоефективних спроб скорочення часу перебування в інтернеті;
  • поява симптомів абстиненції при скороченні користування інтернетом (повторна тяга, виникнення і посилення напруги через певний час);

виникнення проблем з оточуючим середовищем (однолітками, членами родини, друзями);

  • намагання приховати реальний час перебування в інтернеті;
  • залежність настрою від використання інтернету (виражається емоційним і руховим збудженням, тривогою, нав’язливими розмірковуваннями про те, що зараз відбувається в інтернеті, фантазіями і мріями про інтернет, вільними чи несвідомими рухами пальців, що нагадує друкування на клавіатурі).

  

Переглядів: 181 | Додав: znam_school62436 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів записів
Друзі сайту